TYPISKT!

ja nu sitter jag här med en jättenackspärr! det gör så himla ont att jag inte vet vad jag ska göra...
aja, idag va det ju den dära klassdagen, den va inte så jättekul, men det va bättre än att sitta och hålla på med en massa jobbiga lektioner.
vi gjorde en massa olika grejer, vi kollade på film om brnaden i göteborg som va på det dära discot och sen lärde vi oss om brand, lekte massa lekar och en massa andra grejsmimojs..
sen efter skolan va jag med tilda och vi kollade på film, hade disco med agnes med massa barnlåtar och så gjorde vi lite andra saker med.
aja. fick precis veta att jag ska jobba på lördag KVÄLL??? från klockan fem till halv ett?! VEM VILL DET? men man måste ju... :(

nu måste jag fixa lite saker, men ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0