LUNGINFLAMMATION....


ja idag har jag varit hos läkaren och han sa att jag hade en kraftig lunginflamation...
fy vad hemskt att få reda på det.. kommer inte kunna gå till skolan på en hel vecka och maten jag äter smakar skit. fy vad livet suger just nu!
det är tur man har en snäll bästis som heter tilda olofsson som kommer hem med läxor. inte för att jag vill ha det, men det kan ju vara skönt att inte ligga efter i skolan.
men nu måste jag vila lite mera. kanske blir en ducsh med. känns som om jag inte har duschat på flera månader.
senare i kväll är det ju idol. haha det är så kul att se alla dåliga som kommer in och sjunger.
ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: phtobytilda - foto

det kommer bli bra !

jag saknar dig. kommer förbi på morgonen imån och hämtar nycklen, om du är vaken då älskling :), sen ger jag dig mobilen och läxor. har du läsboken hemma ?<33

2010-09-08 @ 21:30:03
URL: http://photobytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0