tjejkvällen blev riktigt lyckad !

igår va jag ju på en tjejkväll hos johanna. det va as kul! jag skulle igentligen varit PiPPi, men jag blev sandy i greese ist. alla tyckte jag va jättelik henne, men det tycker inte jag...
när vi kom fram så fick vi en as god drink som johanna hade gjort, men det blev läppstift över hela hlasen (a). efter det så dansade vi en massa sen åt vi tacos. det va både gott och rörigt för alla sprang runt hela bordet för att ta mat. efter det så gjorde vi ''jag har aldrig'' det va jättekul. jag fick reda på en massa saker som jag inte visste om mina kära vänner ;). sen så blev alla sugna på efterrätt. det blev jättegod choklad mos. efter ett tag så märkte vi att det va några som sprang runt huset, vilket va skit läskigt ! då började vi sätte upp ''just dance''. medans dom andra gjorde det så skulle jag och quynh gå på toaletten och när jag gick ut där ifrån stog det en as äcklig sak i fönstret, det va oscar som hade klätt ut sig till en ko/man med en ko luva och ett par glasögon med en äcklg näsa. FY FAN VA JAG BLEV RÄDD!!!! aja, jag orkar inte berätta mer om det som hände igår, då skulle dette inlägget vara en meter långt :P

ha det så bra allihopa och tyvärr så har jag inga bilder från igår...
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0